هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

قیمت صابون و شامپو هتلی با برند شما

قیمت صابون و شامپو هتلی

قیمت صابون و شامپو هتلی با برند شما در بازار های مختلف و شهری متفاوت می باشد و معمولا به صورت آنلاین نرخ ارزان تر می باشد. به همین سبب این روش ها بیشتر مورد توجه مشتریان قرار می گیرد.

صابون و شامپو دو نمونه از لوازم ضروری در پک های بهداشتی هتلی هستند. با توجه به کاربردی که دارند از بازار فروش عالی بهره مند می باشند.

قیمت صابون و شامپو هتلی با برند شما

صابون هتلی

صابون هتلی را وقتی در بازار ها می خواهیم تهیه کنیم با نمونه های زیادی برخورد می کنیم که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. این صابون ها عاملی در آن ها وجود دارد که قیمت را در کارخانه های تولیدی بر همین مبنا می سنجند. عوامل مورد نظر به ترنیب زیر است که برای افزایش سطح اطلاعات تان بیان می کنیم:

  • وزن صابون
  • رنگ صابون
  • فدرت پاک کنندگی
  • برند تولیدی
  • نوع بسته بندی

"</p

بسته بندی شامپو هتلی

در میان انواع و اقسام محصولات هتلی بیشترین فروش را شامپو هتلی دارا می باشد. دلیل اصلی این امر این است که شامپو هم برای سر و هم برای بدن انسان مورد استفاده قرار می گیرد. شامپو هتلی اغلب در نمونه های تک نفره هستند که برای یک بار حمام کردن مناسب می باشند. این گونه شامپو ها باعث صرفه جویی در مصرف می شود که به صرف هتل مورد نظر می باشد. بسته بندی شامنپو هتلی در نعیین قیمت رکن بسیار مهمی است که می تواند نرخ را به طور چشمگیری کاهش و یا افزایش دهد. چند نمونه از این بسته بندی ها عبارتند از:

  • بسته بندی ساشه ای
  • بسته بندی ظروف پت
  • بسته بندی ظروف پلاستیکی
  • بسته بندی تیوپی

بسته بندی شامپو هتلی

نمایندگی فروش صابون و شامپو هتلی

همان طور که می دانید برای رعایت بهداشت وجود صابون و شامپو بسیار ضروری می باشد حالا هر نمونه ای که مورد استفاده قرار بگیرد. اما در این میان کارخانه های تولیدی به این منظور صابون و شامپو هتلی را در بازار ها عرضه کرده اند تا برای هتلداران مقرون به صرفه تر باشد.  این تولید کنندگان برای این که بتوانند بازار ها را در شهر های مختلف پوشش دهند و سود دهی خود را بالا ببرند نمایندگی هایی را در سراسر کشور به راه انداخته اند که به معاملات کمک شایانی می کند آن ها معمولا محصولات را به همراه لیست قیمت صابون و شامپو هتلی ارائه می دهند. چند نمونه از این نمایندگی ها به ترتیب زیر است:

  • شهر کرج
  • شهر تهران
  • شهر مشهد
  • شهر اصفهان
  • شهر سمنان

لیست قیمت صابون و شامپو هتلی

قیمت صابون و شامپو هتلی در سایت های اینترنتی به دلیل حذف واسطه ها متفاوت است. توصیه ما به افرادی که می خواهند از لیست قیمت صابون و شامپو هتلی مطلع شوند این است که جهت دریافت قیمت دقیق روز با مشاوران مجموعه تماس حاصل فرمایند. لیست های ارائه شده تحت نظر کارشناسان تولید در کارخانه ها تنظیم می گردد.

قیمت صابون و شامپو هتلی

قیمت صابون هتلی طراوت:

صابون هتلی طراوت در انواع 16 گرمی و 12 گرمی تولید و عرضه می گردند. صابون های 16 گرمی طراوت در 2 مدل سلفونی و پلیسه موجود می باشند اما صابون 12 گرمی طراوت با برند لادن عرضه می شود.

[highlight color=”yellow”]به دلیل نوسانات قیمت ممکن هست لیست هایی کهدر سایت های مختلف قرار داده میشود به روز نباشد. لذا خواهشمندیم جهت اطلاع از آخرین قیمت ها با مشاوران مجموعه تماس حاصل فرمایید.[/highlight]

"قیمت

قیمت صابون هتلی ایوان:

صابون هتلی ایوان یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین محصولات هتلی بود که متاسفانه در حال حاضر تولید نمی شود و شرکت ایوان محصولات خود را به شامپو هتلی مکعبی و شامپو هتلی تیوپی ایوان محدود کرده است.
پیشنهاد ما برای خریداران صابون هتلی ایوان، صابون هتلی طراوت یا صابون هتلی پیروز می باشد که از لحاظ کیفیت و قیمت مورد پسند مشتریان قبلی قرار گرفته است.

برای اطلاع از قیمت تمامی محصولات و حتی آگاهی از انواع جشنواره های مختلف، حتما با مشاورین ما ارتباط گیرید.

"قیمت

قیمت انواع شامپو هتلی:

شامپو های هتلی نیز به مانند صابون هتلی از رایج ترین اقلام مصرفی بهداشتی تک نفره می باشند که در بسته بندی و برند های گوناگونی موجود می باشند.

[highlight color=”red”]خواهشمندیم با توجه به نوسانات قیمت، جهت دریافت قیمت های روز با مشاورین مجموعه تماس بگیرید.[/highlight]

شامپو هتلی ایوان:

در حال حاضر کارخانه ایوان فقط 2 مدل شامپو هتلی تولید می کند:

  1. شامپو سر و شامپو بدن مکعبی 30 گرمی
  2. شامپو سر و شامپو بدن 25 گرمی تیوپی

سایر مدل های شامپو هتلی ایوان توقف تولید هستند که از جمله آن ها را می توان شامپو هتلی طرح قطره ایوان، شامپو هتلی طرح موج ایوان اشاره کرد.

شامپو هتلی ایوان با بسته بندی های متنوع دارای قیمت و وزن های متنفاوت می باشند.

شامپو هتلی ایوان

شامپو هتلی طراوت:

این محصول از برند طراوت نیز با 2 نوع بسته بندی پلی اتیلن و پت در وزن 30 گرمی و در انواع شامپو سر و شامپو بدن تولید و عرضه می گردند.

قیمت این محصولات را نیز می توانید از مشاورین ما دریافت نمایید.

شامپو هتلی طراوت

خرید شامپو و صابون هتلی:

این مجموعه به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز خرید انواع محصولات هتلی آماده همکاری با هتل ها، بیمارستان ها، سالن های ماساژ و تمامی مراکز اقامتی و رفاهی سراسر کشور می باشد.

جهت سفارش محصولات مورد نیاز خود تنها به اندازه یک تماس فاصله دارید تا ضمن دریافت مشاوره و انتخاب بهترین محصول، با ثبت سفارشات آن ها به صورت غیر حضوری، محصولات را کمتر از 72 ساعت و درب محل خود در هر کجای کشور تحویل بگیرید.

شما می توانید از طریق شماره های درج شده با مشاوران ما در ارتباط بوده و جدید ترین و رقابتی ترین قیمت های روز را دریافت نمایید و سپس نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام فرمایید.

منبع: خدمات هتلداری آراد

s.taheri

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *